poniedziałek, 14 października 2013

Notka początkowa

Witam wszystkich!

Postanowiłam założyć bloga o Lokim, (jeśli nie wiesz kto to, zapraszam na obejrzenie filmu Avengers i Thor) ponieważ jest on moją ulubioną postacią z filmów i pisząc o nim, oddaje sobie wielką przyjemność. Chciałabym podzielić się moim opowiadaniem z wami i byłabym ciekawa waszych opinii o nim. Kilka ważnych rzeczy:
a) Rozdziały będą dodawane średnio co tydzień, czasami co dwa. (szkoła!)
b)Będę wrzucała średnio jeden lub dwa rozdziały.
c)Wygląd bloga może się zmieniać.
d)Przepraszam za wszystkie błędy ortograficzne/interpunkcyjne/językowe, które pewnie się pojawią.
e)Rozdziały będą różnej wielkości.
f)Moje opowiadanie nawiązuje do filmów, ale nie jest z nimi dokładnie związane.
g)Przepraszam jeśli w moim opowiadaniu znajdzie się wątek podobny do innych historii.

                                                                                           To tyle, życzcie mi powodzenia!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję wszystkim, którzy mnie komentują, wspierają, piszą również słowa krytyki. One są mi bardzo potrzebne, dzięki nim staje się lepsza w pisaniu - rzeczy, którą kocham.